Всеки от нас чува или прочита неща, от които никога не се е интересувал. Но голяма част от тях се оказват полезни в даден етап от нашия живот. Ако сте на път да си купите нови интериорни врати, сега ще Ви представим няколко често срещани лъжи, които може да чуете относно тях, и на които не трябва да се връзвате в никакъв случай:

Пълнеж

Навярно на много места биха излъгали относно пълнежа на вратите, които Ви предлагат. По този начин Ви подвеждат и за шумо- и топлоизолацията на самата врата. Това се прави с идеята, че никой нормален човек няма да тръгне да реже вратата си за да провери какъв е нейният пълнеж. И това наистина е вярно! Просто си имайте едно на ум и не се доверявайте на всеки.

Покритие

В много магазини за врати биха Ви казали, че покритието на вратата няма значение. Това не е съвсем вярно. Има покрития, които предпазват повече от надраскване или причиняване на подобна щета. Така че бихме посъветвали, преди евентуалната поръчка, да съобразите и това.

Водоустойчивост

Почти всеки търговец иска да продаде съответната стока на всяка цена. На много места, в много сфери на дейност, най-грозно биха Ви излъгали, че даденият продукт е водоустойчив (без значение дали става дума за врата, телефон, часовник и т.н.). Ако ще купувате нови врати за дома си, най-добре проучете дали наистина са водоустойчиви, както Ви казват.

Срок за изработка

Много празни обещания се дават, когато някой без особено много скрупули и морал, иска нещо. Съответно, много търговци биха Ви подвели нарочно, когато искат да купите от тях. Навярно биха Ви обещали поръчков модел врата да стане готов до седмица, когато всъщност технологичното време за изработка на такъв е повече от месец. А на някои места, веднъж заплатили, няма как да си върнете парите, а понякога това не е и единственият проблем. Работете с коректни фирми!

Цена

Този път най-важният фактор за масата от хора го оставихме на последно място. Цената на твърде много места е безбожно завишена. И има магазини, в които бихте си купили 2 врати със същата сума, която другаде не Ви стига дори за една. Но вината винаги е за този, който не е положил и най-малкото усилие да проучи пазара.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *